Merhaba Anneler,
Oğlum 14. ayına girecek. 3 ana öğün ve 1 ara öğün aralarda meyve şeklinde veriyorum. Ve uyku geçişlerinde devam sütü içiyor. Sorum şu ki ekmek vermiyorum hiç. Zaten beyaz ekmek kullanmıyoruz ama tam buğday ekmeği falan da vermiyorum. Acaba siz veriyor musunuz? Kendiniz mi yapıyorsunuz merak ettim.