4 aylık hamileyim bebeğim 11 aylık emziryorum doktor bi sıkıntı yok emdirebilirsin dedi ama bebek doğunca ikisini nasıl emzirebilirim napacam bilmiyorum kafam çok karışık nolur fikir verin sütten kesim mi kesmim mi bilmiyorum bide diğer bebeğe de süt yeter. Mi kafam çok karışık