Kızım 2 yaşında 4 5 aydır sürekli tekrarlayan ateşi oluyordu bizde her seferinde acile götürdük covid testi yapıldı her defasında sonra pediatri alerji ramatoloji enfeksiyon bölümlerine yönlendirdiler götürdük hiçbirşey çıkmadı en son Ateşlenmesinden beri bir aydır bademcikleri karnabahar gibi bembeyaz . Bide dün akşam ateşlendi ve Kustu ben bu sefer devlete götürmedim özele götürdüm bu sabah prednol iğne yaptı eğer buna yanıt verirse pfapa filan dedi yanıt vermesinden kastı nedir ateşlenmezse pozitif oluyor demi ?