Bebeğimin ilk ayında çok çıkıyordu bizede, benimde canım çok sıkılmıştı. Doktor sorun yok çoğu bebeklerde çıkıyor demişti yine de mustelayın bi kremini vermişti. Kullandım, temizleniyordu ⅔ gün sonra yine çıkıyordu. Ama şimdi bebeğim nerdeyse üç aylık bayadır bu sorun yok, yüzü temizlendi. Canınızı sıkmayın kendilinden geçiyor