Merhaba sevgili anneler. 14 aylık bebeğim var her gece bezi sızdırma yapıyor Prima kullandım sleppy kullandım ancak hepsinde aynı sonucu aldım. Tecrübeli annelerim lütfen bana yardımcı olun. Bı kaç yerde okudum bimin bezinin çok iyi asla sızdırma yapmadığını okudum bı kaç yerde ama pişik yapmasindan korkuyorum. Siz ne diyorsunuz??