Veyselaras Kızlar üç ay ki yoksa 6 ay mi 7. Aydan bir sürü sütümuz var ve şuan sütünüz azaldi kullanabilir miyim acaba
Veyselaras Biraz eksik yazmisim 3 ay mi saklanmalı 6 ay mi çok fazla var ve sütüm bir anda azaldı ek gıdayi da pek yemiyor ne yapayım atmalı miyim
Aysel03 Veyselaras 6 AY saklanır dedi benim doktorum kesinlikle atmayın bence bi deneyin bakalım kokusundan tadından anlaşılır zaten
Veyselaras Aysel03 yani normal dolabta değil difrezde zaten ama üç ay diyende oldu çok fazla olduğu için kıyamadım bir de sütüm azaldı birden çok tşk ederm
Bal__oglum Veyselaras oda sicakligi:3 saat buzdolabin normal rafinda:3gün derindorucuda:6ay saklanabilir.tadina bakin dolap kokusu veya hava almadiysa genelde iciyor bebekler