Merhaba hanımlar
Şimdi sizden öneriler isteyeceğim. Mahkum kış ayındayız ama sonuçta evde kaloriferimz var ve yanıyor. Oğlum 2 ay on günlük ben arada zibinla durdurim [diyorum] ya da çorabını ckartiyorum falan havalansn az çocukta devamlı kat kat gyiyor diyorum tak o sıra kaynvalidem geliyor yazın olsa tamam ama üşür çocuk gydir hemen giydir diyor inadına da o varken hapsuruyor oğlum üşüdü bak diyor o zaman da bseh diyemiyirum. Yani hangimizunkk doğru acaba tecrübeli anneler??? Devamlı kazagini donunu giydirmeli miyim yoksa on beş dk yarım saat zibinyla çorapsız falan dursa usurmu ?