Tecrübe edenleriniz var mı acaba ya? Çok salyalıydık normal karşıladım eli de hep ağzındaydı bugün alt damağında 2 beyazlaşma gördüm fakat ateşi falan yok. Diş çıkaracağını düşünüyorum. Yaşayanlar nasıl başetti neler yaptı ben beklemiyordum hazırlıksız yakalandım biraz bilgisizim