Gittim kizlar çocuk doktoruna dinledi göğsünü sırtını boğazına baktı temiz dedi . Burnu çok dolduğu için genzine inmiş oda öksürük yapmış günde 8 kere falan temizle dedi burnunu siringayla aç dedi.korktum virüs falan oldu diye çok şükür iyi doktor kızdı hastaneler mikrop yuvası çok zorda kalmadıkça getirme dedi ateş çok olur öksürük durmadan sürekli olursa RsV virüs ancak öyle bakılıyor dedi virüs çeşitli dedi hangisini sayayım dolu var dedi çocuklarda . Odada buhar makinemiz vardı zaten onuda çalıştırıyorum artık her uyudugunda içine biraz bebek viksi attım. Bakalım ins geçer. Rabbim cocuklarimizi korusun insalah valahi çok zor biraz uzun oldu ama analık diyelim😍🧿