Munevverelif Herkese iyi bayramlar. Sağ göğsümde genel anlamda acı hissediyorum. 5 aylık bebeğim var ve emziriyorum. Bazen bebeğimin sağ göğsümde huzursuzlandığı oluyor. Bu konuda bilgisi ya da tecrübesi olan var mı?