Li-La düzeltilmiş 11 ay, kro.13 aylıklar. Gece sorun olmuyor da gündüz ciddi sıkıntı oluyor. Ninni açıyorum ki etraftaki ve kendi seslerini duymasınlar diye. Sanırım birbirlerinin seslerine de alıştılar, çok kolay uyanmıyorlar ama yüksek sesle uzun süte ağlarsa ya da öbürünün uykusu hafiflediyse maalesef uyanıyorlar..