Kızlar Günaydın
benim 15 günlük bi kızım var. Oğlumda hiç mama kullanmadığım için bu konuda tecrübesizim. Şimdi kızımda aptamil kullanıyorum iki-üç kere veriyorum. İçtikten sonra hemen üstten gaz çıkarıyor ama alttan çok gaz çıkarıyor gün içinde. Bugün de baya kıvrandı, gaz çıkartmak için.
acaba maması gaz mı yapıyor ? Evet ise önereceğiniz başka mama var mı ?