aabcdefaaa Oğlum doğduğundan bu yana SMA kullaniyorduk kilo alımı olmadığı için değiştirip Bebelac Gold Ar aldık iki gündür kullanıyorum ağır bir balık kokusu var normal mi ? Hiç kullanmadığım için bilmiyorum
mihrosum aabcdefaaa o mama oyle bir mama. Ve kızıma hıc yaramadı 6 ay falan kullandım 1 gram kg almadı kızım bıraktık hıp verıyorum. Bebelacgold oyle kokuyor. Canım konuyla alakasız sen adana da misin
tkolcak aabcdefaaa O zaman normaldir canım. Tarihi gecmemisse kutuda herhangi bi hasar yoksa ve bebeğin severek içiyorsa sıkıntı olmaz ver 😊
yasacmalamalo aabcdefaaa canım bnm bn de yasadım aynısını ama bn 18.gunde farkettım attım cöpe kızım da içmek istemedi
Mommysharkdoodoodoodoo aabcdefaaa sma da bir dönem öyle kokuyordu 2 yıl önce falan ☺️ çok mama kullandım genel olarak kötü kokuyorlar
aabcdefaaa yasacmalamalo ben açar açmaz aldım kokuyu bebeğim içiyor ama benim içime sığmıyor yeni bı Bebelac Gold mu alsam bilemedim bunuda yeni almıştık
aabcdefaaa yasacmalamalo İnternetten yenisini sipariş ettim o gelsin kokmuyorsa bunu atip onu kullanırım artık ☺️