1.5 yıldır kullandıgım bir urun Yesıl siyah farketmjyor bize siyah kapak gelmıstı. Ben cok faydasını gordum. Icınde probıyotık oldugundan kabızlıga ısale ıyı geliyor. C vıtamını ve bir cocuk sey var bagısıklık ıcın kullanıyorum ben aslında Gunde 1 tatlı kasıgı verıyorum cok ıstahsız sa 1 yemek kasıgı verıyorum. Kızım hıc yemıyordu dıs doneminde bunun atlattık. Sımdı 2 yasında
Sizin ıcın surubun arkasındakılerı yazayım
Organik kecı boynuzu pekmezı
Organik elmasuyunkonsantresı
Organik siyah uzum pekmezı
Organik dut pekmezı
Organik bal, c vıtamını
Karahındıba ekstresi ve probıyotık