Bayanlar doğum yapalı 9ay oldu her ay düzenli adet oluyordum bu ay adet olmadım evde sürekli test yaptım tek çizgi çıktı hastanede kan verdim negatif çıktı bu durumu yaşayan var mı acaba hala hormonlarım düzelmedi mi bide buna nasıl bir çözüm bulabilirim yardımcı olur musunuz