Ummuhan8 benimki kolikti hem ayakta emzirip bir yandan sallıyordum öyle uyurdu 😬 kanguruda emzirerek bi yandan da dolanarak uyuttuğum oldu. 6 aya kadar beşiğine zor bıraktım dalınca otururdum memede alırdı uykusunu. Hep yanımda yatırdım gece de 10 aylık olunca bizden rahatsız olmaya başladı sık uyanıyordu kendi odasına geçti, yanına uzanıyordum karnıma yatıp uyurdu. 12 aylıkken sütünü içtikten sonra beşikte uyumak ister misin diye sordum parmağıyla işaret edince yatırdım 10 dk sonra kendi kendine uyudu inanamadım 😀 onu bu şekilde kabul edip 1 sene boyunca sabırla o nasıl istiyorsa öyle hareket ettim duygusal olarak ihtiyaçlarını karşılamak çok önemli tabi bu süreçte eşinizin size desteği de çok önemli. Gözlemlediğim kadarıyla zor uyuyan bebekler yaşına girince daha kolay uyuyorlar