Liona sprey değil canim bu jel. O jeli yiyince ölucekler. Önce güzel bir temizlik yaparsın eve. Toplu iğne ucu gibi sıkarsin dip köşeye. Böcekler ortadan kalkınca ilaçları temizlersin. Ben ilk gece sıkmıştım jeliı gece su içmeye kalkınca bir baktım Böcekler ters dönmüş. Sonra ne ölü ne diri hicbisey kalmadı..aylar oldu çok şükür bı tane yok. Çok kısa sürede sonuç aliyosun