eserife Bebeğim dünden beri uyumuyor. Sürekli emmek istiyor ve çok hareketli. Uykunun da çok önemli olduğunu bildiğim için size sormak istedim. Kucağımda dalsa da yatağa bıraktığım an uyanıyor. Normal mi ? Sadece anne sütü ile besleniyor bu arada
Annekizz eserife Doktorlar “ilk 3 ay nasıl uyursa uyutun kucakta yatakta memede vs vs ama yeterki uyusun bebek ilk 3 ayda hiç birşeye alışmas korkmayın ve ilk 3 ay uyku çok önemli ” diyor.
Seymaemre-asya34 eserife 52 günlük bizim de aynı metsil gaz damka verdim gece uyanmadı hiç deneyin isterseniz özel 13.5 TL damla
Linaekin Biz de 50 günlük olduk bugün hic uyumuyor bazen 16,17 saat uykusuz kalıyor nasıl dayanabiliyor anlamış değilim
eserife Linaekin benim de öyle. Bu kadar uzun süre uykusuz kalması endişelendiriyor beni. Benim gözümden uyku aktı gece ama çok enerjikti. Gün içinde uyumamasına rağmen