Kizveerkekannesi hayır 😊 yıkanmamış yünün içindeki lanolin tene değince öksürüğe etki ediyor 😊 koyunun temiz yerinden bir avuç alsanız yeter, evde bulundurmanız iyi olur 😊 Kokmuyor da ayrıca yani bendeki yıkanmamış kendime bile kullandım hiç koku almadım 😊 3-4 gün de kızıma kullandım. Uykularında öksürük krizi olmuyordu rahatlatıyordu gerçi gündüz de öyle kötü öksürük olmuyordu geçmeyince eşim doktora git dedi. Az bir öksürüğü vardı onu da cortair ile geçirdik 2-3 gün kullandık max 😊 yünün çok etkisi oldu. Ayrıca eklem ağrılarınız varsa ağrıyan yeri yüne sarın 😊