Musam eceunverkanra karadut özü de aldım keci boynuzu özü de yediklerine katıyorum siz nasıl veriyprdunuz?
Yarim_Kilo_Kiyma Musam Bana sormamış ama cevap vermek istedim. Sabahları limonlu olarak aç karın ile, Lor peynirin üzerine bive pankek içine
eceunverkanra Ecre123 Direkt kasikla yedirdim hep zaten boyle pekmez kivamindaydi bir tatli kasigi seklinde verdim
Baby_Mila Musam evet 7 aydan itibaren veriyorum günde bir kez önce çay kaşığıyla veriyordum şimdi büyüdü tatlı kaşığına geçtik
deryata tkolcak evet aynı marka açıkcası ben tadına bakmadım tat değiştimi oldu mu bilmiyorum ama görünürde bi şekerleme olmadı.
tkolcak deryata şişeyi ilk actigimda tadı çok hoşuma gitti.. sulandırıp bende içiyordum. Ama ortalara doğru sekerlenmeler oldu dibe mi çökmüş şekerler anlamadim. Hatta buzdolabınada.koymadim hiç. İnşallah siizndekinde problem çıkmaz
deryata tkolcak inşallah aldım artık bi kere ☺️ ama eylül öztürk bir zamanlar içerisinde katkı maddesi olmadığına dair bir rapor yayınlamıştı. bilemedim şimdi. bu sefer bende deneyip bakacağım. söylediğiniz iyi oldu
quelina Musam Ben 2 ay düzenli verdim ama çok bi etkisi olmadı yerine eczacı imuneks ş şurup verdi son zamanlarda bunu kullanıyoruz iştahı açılmaya başladı hem de bağışıklığını güçlendiriyo