2 yaşındaki kızım tam 3 gün ateşlendi birden ne olduğunu anlamadık üstelik hiçbir yerede gitmedik parka vs bulaşsın ateşi 39 olunca hastaneye gitmiştik serumla vs ateşi düştü fakat şimdide burun akıntısı ve öksürüğü var hastanede bizdende sürtüntü testi aldılar çok şükür birşey çıkmadı ama şimdide kızım bize bulaştırdı ama çok dua ettim kızımdan alsın bize versin diye kabul oldu sanırım 🥲