Kızlar selam. 2 aylık bebeğim burun tıkanıklığı ile başladı şuan dolu dolu öksürüyor aşırı tıkanık, hastaneye de kendi doktorumuzun kliniğine de gittik doktorlar bu aralar çocuklar arasında salgın var dedi. Daha ciğere inmemiş dediler. Ne yapabiliriz dedim, kimseye öptürme kalabalık ortama sokma dedi 2 doktor da. Bir arkadaşımla konuştum aynı zaman doğum yaptık, onda da durum aynıymış. Onlar da burun tıkanıklığı öksürükle başlayıp ateşlenmiş bir de. Ve bu aralar kimin çocuğunu duysam hasta..Sizde durumlar nasıl?