Kızlar bu 3. Yenidoganda yatti en son 15 20 gun once ayni sikayetle geldik antibiyotik oksuruk surubu bitkisel verildi simdi yine ayni sikayet bronsite cevirmeden hiriltiyi duyunca gidelim dedik hava verdiler eve felan suan 4 ay 12 gunluguz alerji testleri daha cok kucuk kesin yanit vermez diyorlar ne yapicagimizi bilemiyoruz Boyle belirtiler yasayanlar varni aranizda ?