kucukprensinannesi Yasemin38 belkide dişten dolayı olabilir oyüzden apartopar hastaneye gidip soğuklarda daha kötü olsun istemedim Kzbnavc
Skrszsrp kucukprensinannesi bana doktorum bebekler için olan viksten bahsetmedi. O yüzden ne desem yanlış olur.
Glyernz Skrszsrp bizim kullandigimiz viks değil tabiki yanlış anlamissiniz sanırım bebekler için kullanılan baby balm viks doktorumuz önermişti bize. Bizim kullandığımız çok ağır zaten asla bebeklere kullanılamaz
Eymencvk kucukprensinannesi doktora götür bence hepsi böyle başlıyor 1 hafta önce bizimde aynı şikayetler vardı önce kendim bşyler yaptım balgam artınca mecbur gttik doktra antibytik ve hava verdiler suan öyle bi grip geziyorki ortada nerdeyse tüm cocuk bebek aynı durumda