bitanem123
Evet benimki de öyle ama en azından arada hatta çoğu zaman evin içinde gezip duruyor, çok komik 😅 Yine rahat yok tabi dediğiniz gibi ama memenizde ya da kucağınızda çocukla gezip, bel ağrısından açlıktan susuzluktan uykusuzluktan sürünmekten 10 kat iyidir şahsi fikrimce 🥳🥳🙈