bitanem123 Kızlar göz ve deri ve zührevi hastalıklar adına randevu aldık bazıları diyor özel bazıları diyor devlet şunu bir açıklığa kavusturun ya bu arada kendı sıtesinden aldım randevuyu
AA201207 bitanem123 randevu aldığınız doktora göre ücret durumu olabilir belki yani prof falansa bir miktar ücret alınıyor olabilir ama net bilgim yok
tavsiyeciannen bitanem123 üniversitesi hastanesi olduğu için döner sermayeli bir sistemi var devlet hastanesi değil özel de değil üni hastanesi. Erken gitmenizde fayda var çok kalabalık oluyor Allah şifa versin.
Balbocegimm bitanem123 devlet üniversite hastanesi. Üniversite hastanelerinde ödeme sigortadan kesinti şeklinde olmuyor döner sermayeye muayene ücreti yatırıyorsunuz. Gözükeceğiniz doktora göre ücret değişiyor.
bitanem123 pandaanne4 ama randevu uygulamasına girdiğim zaman ödeme ve giriş için erkenden gelin yazıyor anlamadım ya
bitanem123 Zera randevu almaya girdiğim zaman ödeme için erkenden gelin falan yazıyor kafam cok karıstı
bitanem123 AA201207 yok profa falan almadım bilerek direk göz doktorunda bilgilendirme var deri ve zühverivide yok anlamadım çok değişik
bitanem123 minikkira tavsiyeciannen Balbocegimm Teşekkür ederim kızlar gidip görcez bakalım ne kadar isticekler ya inşallah fazla istemezler 😕 deri ve zührevi kendim ve görümcem için randevu aldık gözde bebem için göze istediklerini alsınlarda bizimkiler tuzluysa yaptırmam ben 😄
bitanem123 tavsancikinannisi Havuclumama eceunverkanra elmaliturtam Öğretim üyesinden randevu almassak ücretsizmiş kızlar gittim muayenemi oldum teşekkür ederim 😊🌺