M_E Kbrasahiinn06 normal de çekiliyor ama baya kesiliyor şuan dogalgaz için yatırıldı onu cekemiyosun fatura ödemek için bu
Kbrasahiinn06 BGY evet çünkü gaz yardımı geçtikten sonra çıktı bize yeni aldık daha kartı o yüzden sanırım gaz değil de gıda yatmış
Kbrasahiinn06 Benbilmemanam başvuru yapmadım başvuru ekranına girdiğim de başkent kart kullanan herkese gaz yardımı da yatacağı yazıyordu