Çok geçmiş olsun dilerim .babam kolon bitişi ile makat arasında kalan 10 cm lik rektum bölgesinde kanser tanısı konmuştu 3. Evredeydi 8 buçuk cm yara vardı ve eş zamanlı bir kaç Profösörle çalıştık kemoterapi aldık iki hafta arayla 6 doz aldık peşine Işın tedAvisi gördü çok şükür atlattık fakat şuan akciğerde leke görünüyor bu leke ilk kanser teşhisi konduğunda da vardı doktorlar araştırmışlardı pek önemsememişti fakat bu en sonki kontrolünde o leke biraz büyümüş metastaz yapmış olabilir tekrardan araştırılacak rabbim tüm şifa bekleyen hastalarımıza Şafi ismiyle şifa versin 🙏🏻