Merhabalar. Biz demir ilacı olarak vegaferon kullanıyoruz 1 haftadır.
Normalde günde 3 4 kere kaka yapan kızım 2 günde 1 yada günde 1 kere yapıyor oda zorla. Masaj yapıyorum ovalıyorum günde 1 çay kaşığı zeytinyağı içiriyorum. Çok mutsuzum bu konuda 😔 bir öneriniz var mı? Zamanla düzeliyor diyorlar alışma sürecimiz varmış ama sizde öyle oldu mu?