Yesim53 İyi geceler kızlar, bu dördüncü ay atağı nasıl bişeydir ya durduk yere ağlamalar, gece uykusu hiç yok denecek kadar az, devamlı kucak istiyor, çok yorgunum aranızda böyle olan var mı?
cennetkokulubal Yesim53 biz 3.5 aylık sürekli kucak istiyor bazen mama reddediyo üstünü değişince kıyameti koparıyor 😩
MerveDuruAmine Büyük kızımda o süreç 2 ay sürmüştü tam bitti derken 6 aylık atak dönemi başlamıştı şükür şimdi 19 aylık uyuyor kereta 😊 geçecek sizinde bu günleriniz biraz yorulup yıpranacaksınız 🌹