Doga_24 Oğlum 4,5 aylıkken geçirmişti. İlk ateşlendiği gecenin sabahı doktoruna götürmüştüm de kan tahlilinden sonra söylemişti viral bir durum olduğunu ama iki ihtimal var. 3 gün sonra döküntü olursa 6. Hastalık demişti. Antiviral bir şurup vermişti. Diğer şuruplara ateşi direnç gösteriyordu çünkü. Ateşini o şekilde kontrol altına almıştık. 4. Gün de ateş bitti, döküntüler olmuştu. Döküntüler de 2-3 güne geçmişti çok şükür. Uçuklu birisi öpüp, temas ettiyse olabiliyormuş bebeklerde bu hastalık (dr söylediği). Geçmiş olsun inşallah.