Kızlar oğlum 24 aylık hiç bişey yokken sabah kahvaltıdan beri sağ ayağının üstüne basamıyor daha doğrusu basıyor ama sekiyo parmakları içe bakıcak şekilde döndürerek basıyor hatta koşuyor ama sekerek ve içe dönük şekilde gene kırık falan desem hiş bir huysuzluk ağlama yok elimle bakıyorum konrtol ediyorum tuhaflık gözükmüyor bastırıyorum çok az tepki vericekmi diye vermiyorda eşimde kırık falan olsa canı yanardı dedi bugün geçmezse yarın götürürüz hastaneye dedi şimdi uyandı tekrar aynı şekilde yürüyor ne şimdi bu anlıyamadım canıda yanmıyor ama yanmıyorsada neden böyle yürüyor bu çocuk