Woman3535 Kızlar yeni doğan bebişlerinizi gece ne sıklıkla kaç saatte bir emziriyosunuz ? Uykusuzlukla nasıl başa çıkıyosunuz ?
Deletedmom896 Woman3535 2 saate 1 alarm kurarak zaten 40 çıkana kadar böyle yapıyorsun kilosu iyi sarılığı yolsa 5-6saat sonra emziriyorsun
buselidunya Woman3535 Yeni doğduğu zaman 1 en fazla 2 saatte bir emziriyordum sonrasında zaten düzene giriyor ama uykusuzlukla başa çıkamamıştım halâ da öyle😃
Katun MerveDuruAmine bizim birde meme reddi vardı o zamanlar sağım yapıp şırıngayla veriyordum ah ah ne zor günlerdi ya az ağlamazdım😁
Yagmurtekin Woman3535 biz şu an 6 aylığız ama o zamanlar yarım saat 40 dakikada bir kaldırıyordum. 40ı çıktıktan sonra utandırmadım saat başı kendi kendine uyanıyordu zaten
MerveDuruAmine Büyüsün 2 kızımda anlatıcam hep onların yaramazlıklarını onlarda bana baksınlar özenli bir şekilde 😁 Katun