Cnprtk canim ben simdi hastaneden geliyorum acil çocuk doktoru serum fizyolojik ile temizle sadece dedi ve aspiratör ile sakin cekme o ödem oluşturuyor daha çabuk dolmasını sağlıyor dedi aklima sen geldin hemen yazayim dedim bir de bu şekilde dene sen de biz hastayız diye uzun surdu tıkanıklık sterimar alma yani doktor serum fizyolojik yeterli dedi