Mervexxx Bebeğim boğuluyor gibi oluyor arada uykusunda neden oluyor anlam veremiyorum. Bazen ağzında süt veya mama kalmış oluyor uykuya daldığı için yutmamış oluyor sanırım ondan diye düşünüyorum bi öneriniz var mı napabilirim ? Bazende tükürük oluyo ondan mı acaba nasıl bi çözüm bulabilirim
Bebegimm1 Mervexxx kucukken benm bebegimde oyle olurdu ablama demistim oda tukurugunu yutamamistir demisti siz yanindan ayrilmayin bir kac adim mesafedeyken bogulur gibi olmustu hemen kucagima almistim bu arada burnu tikaliysa da ondan dolayida olabilir
prensler_-_ Mervexxx 5-6 aylıkken bizde de vardı canım hatta 2 aylıktan başladı sonra geçiyor korkma bende sormuştum doktora kafasını yüksek yatırın birde yan olsun her ihtimale karşı demişti olurmuş böyle
snil Nefes almakta zorlanıyor olabilir, otri bebe tarzı okyanus suyu ile ya da serum fizyolojikle düzenli olarak temizleyin inşallah rahatlar 🙏🏻 İzin vermiyorsa bile siz minik minik damlatın yumuşar en azından
KucukAdamm Mervexxx günde 3 defa yeterli değil kuzum . 2 saatte bir açman gerek hırıltı varsa . Birde odasını nemli tut. Ben havlu ıslatıp koyuyorum odasına birde yarım soğana 20 tane karanfil batırıp baş ucuna koyuyorum . Bazende su kaynatip , içine viks atıp odasına koyuyorum. O şekilde rahat uyuyor
amansallagitsin Merhabalar benim 25 gunluk bebegim burun temizligini yapmaya korkuyorum bu fizyolojik serumdan var ama bogulur die yapamiyorum nasil yapcam yardimci olur musunuz
Murattt amansallagitsin aspiratör kullanma serum fizyolojk damla kullanıyorum günde 4 kez birer damla iki burun deligine de rahatlıyor boğulmaz merak etme nemli tut yattığı yeri havalandır
1omer_annesi amansallagitsin tek yapmaya korkarsanız eşiniz bebeği kucağında eğdirip tutsun 2 cc bi burnuna 2 cc digerine sıkın zaten diğer taraftan akar
Gulsahkyc61 amansallagitsin başının altına yastık koyun genzine akmasın diye hafif kafasını yan yapın bir iki damla bir buruna diğerine de bir iki damla damlatın bi on saniye bekleyin sonra çekin aspiratörle korkmayın bir şey olmaz
Sedakcby Mervexxx bebeğim o şekildeydi. Reflusunden dolayı gece agzı su dolardı uyurken. Yutamazdi çırpınarak uyandırdı nefessiz kalırdı falan boğuluyor gibi oluyodu