Arkadaslar kızımm 31 aylık 2 yas sendromu mudur nedir bilmiyorum ama şu son 2 3 aydır herşeye hayır diyor yemek asssllaaa yemiyor zorlayarak yediriyorum yani uyku desen kesinlikle yok hergün 3 4 gibi uyuyor öyle olunca bende 5 6 gibi uyuyorum o uyuyunca sanki böyle bana bi özgürlük geliyo kafamı dinlemek istiyorum sonra sabah 10da da uyanıyor yani aylardır günde 4 saat uyuyorum haliyle evde sürekli bi gerginlik, stres, sinir hakim. Sürekli herşeye ağlıyo herşeyi ağlayarak yaptırmak istiyo bide öyle bir ağlıyo ki sanki canı yanıyomuş gibi sabahtan akşama kadar bu böyle artık gerçekten bıktım yemin ederim akıl sağlığım bozulcak diye korkuyorum sürekli sinirliyim sabahtan akşama kadar sinirliyim ne bi iş yapabiliyorum ne yemek yapabiliyorum hep yanında olmamı istiyo tuvalete bile gitmek lüks yani benim için babası baksın birazda diceksiniz simdi biliyorum babası bakıyo bakmasına ama babasını asla istemiyo en basit su içmek istiyo babası ben vereyim kızım diyo ama yok çığlıklar atarak ağlıyo hayır annem verecek diye uzun oldu biraz kusura bakmayın içimi dökmek istedim biraz sizin durumlar nasıl ne zaman bitecek artık bu yada ben bi psikoğa falan mı gitsem bilmiyoruuummmm