arzuu-52 Uyku eğitiminde kararlı olmak lazım. Ben 5. Ayda başladım şimdi 15 aylığız hala kendi uyuyor ve geceleri nadir uyanıyor. Gerçi hiç uyanmadığı günleri daha göremedik o ayrı konu 😂 birkaç kere akşam 9 da yatıp sabah 6 ya kadar uyumuştu ben şok. Şaka bir yana uyku eğitimi bence dünyanın en güzel buluşu. Gece 1 kere uyanıyor odası ayrı kalkıp yanıma geliyor kokumu hissetmek istiyor sarılıyor götürüp tekrar yatırıyorum ve yine kendi kendine uyuyor. Emzirmiyorum bile.