Yonca20 valla bizimde aynı,bıraksam saat 2 ye kadar oturur. Ama yatağa girdi mi anında bayılır. Ben bıraktım artık. 10 gibi hadi yatağa diyorum ben hatmicam diyor,haticaksin diyorum hayiiiiir diyor 🤣 kavga gürültü pijamanın giydirip yatağına yatiriyorum ben seninle hatcam diyor. Bumerang gibi gece 5 defa yatağına koyuyoruz 6 defa yanımıza geliyor en sonunda babayı koltuğa gönderiyoruz 🤣🤣🤣