Pandaliii 2 aylık iki gündür kitap okuyorum çok seviyor, ses çıkarıyor, resimleri gösterdim okurken, sonra akşam kendi kendine vakit geçirsin diye yan tarafına kitabı açıp resimleri gösterdim, baktım kendi konuşuyor gibi çok sevdi sürekli okumayı düşünüyorum. Onun haricinde gün içinde müzik açıp dans ediyoruz kucakta, bazen oyun matına koyuyorum kendi inceliyor, bazen mutfağa pusete koyuyorum ben iş yaparken bir yandan ne yaptığımı anlatıyorum şaşkın şaşkın dinliyor, daha çok küçük her şeye tepki vermiyor ama sizinki biraz büyük siz oyun bile oynayabilirsiniz diye düşünüyorum büyüdükçe konuşmalarımıza eşlik etme tepki verme seviyeleri de artıyordur herhalde