Merhaba anneler 13 aylık bebeğim var bizimle aynı odada yatıyor beyefendi beşik de yatmayı sevmiyor döne döne yatiyor da kendisi rahatinq çok düşkün.🙄 Gece uykumuz da değişiyor üç dört saatte bir mama içiyor mizirdanmalar oluyor acıkınca yatakta bir tarafa dönsem hemen o da irkiliyor uyanıyor odası var artık ayrı odada yatırmaya çalışsam mi diyorum? Nasıl oluyor zor mu ? Önerilerinize açığım yardımcı olursanız sevinirim 😊💕