Merhaba arkadaşlar ben sezeryan doğumdan 4 ay sonra yani salı gecesi ameliyat oldum kızım 3 gün annemdeydi hep anne sütü alıyoduk şmdi mamaya döndü hem meme reddi var hemde aşırı ağlama krisleri doktorumuz bi ilaç verdi croxilex bid 1000 mg ilaç verdiler anne sütüne geçyormu doktor emxir dedi ama ynede hala kuşkudayınm antibiyotik sonuçda🙄bötle bi durum yaşayan varmı yada bilen bilgisi olan şimdidedn herkee çok teşkkür edrmi🤲