Kızlar merhaba hepimizin yaşadığı ortak sorun sorun da demiyim de adet olmazsak da ayrı bi sağlık problemi çünkü zorlu bi süreç diye düzeltiyim ben çok halsiz oluyorum yoğun olduğu için çikolata haricinde neler yapıyorsunuz halsiz kalıyorum bebeğime bile enerjim kalmıyor ölü gibi geziyorum evde bitene kadar 🥺🥺