Seymaarda35 valla 1 1 buçuk sene böyleydim 2 yaşında uykuları düzene girdi öğlen uykuları 1 buçuk yaşından sonra.uyumaya başladı ondan önce 0 uyku yani kısacası ve netcesi 2 yaşına kadar tükendim 3.yasa girince düzen oturdu simdi geceleri de uyuyor kendi odasında da uyuyor çok şükür 🥲