11 günlük bebeğim uyurken sürekli hafif hafif ağlamış gibi iç çeke çeke uyuyor bazen ıghhh falan gibi ses çıkarıyor ama sürekli böyle sesler çıkarıyor ağlayacakda uyuduğu için susuyor gibi ağlamaklı ağlamaklı bu normal mi neden oluyor olabilir (ilk bebeğim tecrübesizim )