Ya bir şey sorucam ama gülmeyin 😅😅 çevremdeki oğlumla aynı ayda ya da ondan küçük bebek gördüğümde hem çok kahkaha atıyorlar durduk yere hem de gıdıklanıyorlar 😅 aybarsı gıdıkladığım zaman sinirleniyor bir de çok nadir kahkaha atıyor daha çok gülüyor 😅😅 normal mi bu