04.26.2021 doğumlu kızım 7 aylığın içindeyiz lakin ne emekleme çabası var nede oturma uzanma hareketi bile yok oysa hep kucağımda oturtuyorum normalde koltuğa oturtuyorum yan taraflarına yastık koyuyorum oturuyor biraz sonra ya geriye yatmaya çabalıyor ya sağa yatıyor ya sola 19 aylık bir kızım daha var 6.cı ayında destekli oturuyordu biliyorum her bebeğin gelişimi farklı olur kendini ne zaman hazır hissederse o zaman oturur emekler yürür ama içimi kemiren bişey var istanbuldan sakaryaya taşındım ve hastaneye gidemiyorum aşısını burada yaptırdım sağlık ocağı hemşiresi sağlıksız veya gerilik görmedi kendi doktoruna götüremiyorum kızımı yanlızım burada eşim tır şoförü gidiyor 20 gün sonra geliyor o kadar bunaldım ki ufacık şeyleri kafama takar oldum bıngıldağı filan normal seviyede bana göre büyük kızımda da evhamlıydım bu kadar halbuki büyük kızım anne sütü dahi içememişti mama ile büyüdü hiç bir problem yaşamadım küçüğüm anne sütü ile besleniyor şükür gelişimi farklı olur diye düşünmüştüm acaba sütüm mü işlevini yitirdi bilemiyorum yardımcı olur musunuz bana sayın anneler 😔