28arden hayırlı geceler selam güzel anneler bebeğinizi kaç aylıkken odaları ayırdınız bizimki 5 ayına gircek aynı yatakta yatıyoruz bide 40 45 dk da bi uyanıyo artık yanımdan ayırmak istiyorum😣 bu konuda ne düşünüyorsunuz 😞
Reyna 28arden bi kac ay daha gecse mi sanki? en azından aynı yatakta yatmayın yatağını ayırın sadece ben odayı 8 aylıkken ayırmıştım
Yagmuur001 28arden 13 aylık beşigi sevmez oldu yanımda yatırıyorum çok uyanıyor bu sefer ben yatamıyorum bende aynı dırumdan muzdaribim nasıl ayıracam bilmiyorum 🤷♀️ Uyanınca yanında beni görmeyince aglıyor birde
Momanne06 28arden Bende muzdarabim 6 aylik olcak beşiği küçük geliyor artık yamuluyo kayıyor bir an önce odasında yatağına geçirmek istiyorum.tereddutluyum beşikte sallanmayla uyuyor napmaliyim😑
28arden Reyna çok sık uyanıyo direk emmek istiyo 20 dakka uyuyo uyanıyo emziyorum tekrar yarım saat sonra bi daha karnı doyuyo eminim ama 2 3 saat uyudunu görmedim
irva 28arden Benim oğlum hala öyle uyanınca görmesin ağlar.Yaza doğru biraz daha bilinçlenmiş olur odasını ayırdığımda.O yüzden acele etmiyorum.
Reyna 28arden tamam zaten suan ayırmayın beşiğini yatağınızın yanına koyun yine yanınızda olsun yataklar ayrı olsun, uykusu düzen bulunca ayırırsınız
Cigdemsenol 28arden 1 yaşına girecek bizim odamızda park yatakta yatiyor. Cok nadiren yanıma alıyorum. Yaza doğru ayırmayı planliyorum nasil olacak bilmem. Bi de kızımın odasını alt kata yapmıştık mecburen. Tecrübeli anneleri dinlemek istiyorum oda ayırma konusunda
Aysesumeyye 28arden benim kızım 2 buçuk yaşına kadar bizim odamızda park yatakta yattı sonra ayırdım odayı
nelmali 28arden once ayni odada yatagi ayirmakla başlayın sonrasinda gunduz uykularında odasına yatirin yatagina alışsın sonra zaten geceye geçiş kolay olur orda rahat uyursa kendi yatağını ıster
28arden nelmali dogru diyosunuz öyle yapıyım gündüzleri beşigine yatırıyım 🙏🏻 çok teşekkür ederim ♥️mutlaka denicem inşallah faydası olur
Ogulcan 28arden 5.5 aylıkken odasını ayrıldık rahat rahat uyuyor canım birde kamera kurduk çıt sesine hemen koşuyordum şuan 13 aylık iyi ki de ayırmışım