ya sinirden ölmek üzereyim bayram bayram şu bebeğin öpülerek sevilmeyeceği nasıl anlatılmalı. kaynanamgile 2 gün önce geldik ve bebek 2 gündür salya içinde resmen bi de tükürüklü öpüyorlar Allah ım yüzünü devamlı yıkamaktan bi hal oldu kibarca öpülmek zarar veriyor denilmesinden de anlamıyorlar eli yüzü öpmedikleri yer kalmadı ben bile günde bir sefer sabah öperken çıldıracam artık ve bu gün de resmen somurmuş hangi mall yaptıysa bebeğin yüzü morarmış ya sizler nasıl anlatıyorsunuz anlamayan insanlara