Gece 12 de yatar sabah 11 de kalkar gece hiç uyanmaz. 11 aya girdiğimizde 1 hafta bir atak dönemi geçirdik 3 4 e kadar uyutamıyodum çok zorlamıştı ama cok sükür atlattık. Genelde zaten geceleri beslenme haricinde uyanmazdı. Şimdi gece beslenmesini istemediği icin onada kalkmıyor sabaha kadar uyuyor maşallah. Her çocugun düzeni farklı malesef bazen ne yaparsak yapalım kendilerinin istediği oluyor sabır sadece. Ama bi düzen oturtup sürekli hergün ısrarla aynı saatte uyku uyuması gerektiğine alıştırırsanız o düzen oturur. Benim kızım gündüz 2 uyku yapardı. 10 bucuk aylıkken 2. Uykuya hergün cileyle yatırıyodum baktım istemiyor iptal ettim istemediği bişeye zorlamanın anlamı yok büyüyolar uyku saatleri uzuyor gündüz 1 kere yatırıyprum gec kalktıgı icin öğlen 3 de uykusuna yatıp 5 de kalkıyor dahada uyutmuyorum gecede 12 de direk uyuyor tabiki her ay bi değişmeler söz konusu ama kesintisiz artık sabaha kadae uyuması lazım ❤️