Bu takımlar çok hoşuma gitti olan varsa resim atabilir mi üstünde yakışıyor mu diye
Kesim dikim ütü firmamiz bunyesinde yapilmaktadirHerhangi bir araci yokturUretim tesisi videolarimiz sabit story lerde dır sayfaya sordum ucuz olmasının sebebi buymuş alanlar memnun birkaçına yazdım